niedziela, 19 czerwca 2011

UWAGA :D

kilka krótkich inf.

1. NOWOŚĆ!!  Na boku (po lewej stronie) macie linki do fanpage. Wchodźcie i klikajcie "Lubię to" jeżeli oczywiście tak jest ;)

2. wianki :) Nie wiem jak wy, ale ja jestem rok w rok. Teraz tez bd.  Odbywają się 25.06.2011. START 20:00. Podzamcze, Rynek Nowego Miasta. Wystąpią : Monika Brodka, Wilki, Kelis, Sunrise Avenue. Po północy imprezę zakończy pokaz sztucznych ogni.

3. e-mail. Już raz podawałam i możecie go też znaleźć w rubryczce "o mnie", ale zrobię to tez tutaj :
zajawkaa@onet.pl

BARDZO PROSZĘ o nie wysyłanie mi wiadomości typu kogo nie lubicie i żebym o tym kimś nie pisała postu bądź usunęła już obecny. Nie bd tego robić bo wstawiam to co ja lubię i to o co mnie proszą. Nie zaśmiecajcie mi skrzynki. dziękuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz