niedziela, 12 czerwca 2011

Siemka :)

Zacznijmy od tego że to mój pierwszy post :)
Jak już pisałam w rubryczce "o mnie" nie bd podawała ani imienia ani wieku. Wolę pozostać anonimowa ;) Jedyne co już się pewnie domyśliliście to to, że jestem kobietą ;) Blog bd poświęcony muzyce ;) Rap, Hip-hop trochę reggae ;) Znajdziecie zdjęcia, klipy, informacje, muzykę ;) Informacje na temat koncertów. Wszystko ;) Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog no i oczywiście polecajcie go innym ;)

A póki co Diox - To jest diox :) Jaram się na maxa ;)

i klasyka =) Mam tak samo jak ty :D

2 komentarze:

  1. zycze powodzenia w blogowaniu dodaje do oba i czekam na posty i troche reggae

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście i reggae się znajdzie :D Z dedykacją :) Zapraszam do dalszego czytania :D

    OdpowiedzUsuń